torsdag den 20. marts 2014

indenfor i søstrene grene's univers


I går aftes var jeg inviteret ind i Søstrene Grenes univers efter lukketid. Det var en rigtig dejlig aften med en masse søde bloggere, lækker tapas og lækre sager til boligen. Vi blev præsenteret for Søstrene Grene's historie - de åbnede den første butik for 40 år siden i Aarhus og de billige priser var for, at lokke kunderne til, da den første butik lå på 1. sal. 

Jeg kan huske, at jeg som barn synes det var et helt fantastisk sted og jeg fik lov til at købe en kandis stang og spise den som en slikkepind. 

Vi blev præsenteret for en masse flotte sager til boligen. Blandt andet de meget populære sofaborde der i dag er kommet i butikkerne igen i rigtig mange flotte farver. Derudover balsatrækasser i forskellige former og størrelser, så man kan bygge sig en flot reol, kobbersager, puder med neonfarvede detaljer og alt muligt lækkert. 

Det er sjældent, at jeg går tomhændet ud derfra...






1 kommentar:

  1. Søstrene Grene kommer man aldrig tomhændet fra, buffeten ser lækker ud.

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...