fredag den 24. august 2012

Shopping bag






Jeg har manglet sådan en her rigtig længe. Da jeg alligevel skulle sy en vimpelrække til en sød venindes datter tog jeg mod til mig og gik i går i gang med at sy en shoppingbag i bævernylon med lækre karry detaljer. Er helt vild med farverne og for en gangs skyld er jeg også næsten tilfreds med kvaliteten af mine syevner. Den har et par små ups'ere, men man skal vide det for at se det;)
Det bliver rigtig fedt, at tage det i brug når hverdagen melder sig på mandag og alt hvad det indebærer af tykke bøger og macbook der skal slæbes frem og tilbage.

8 kommentarer:

  1. Den er godt nok vildt flot :-) jeg er meget misundelig på dine evner :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Det er bare med at kaste sig ud i det - jeg er virkelig ny i det med at sy, men man kan hvad man vil (har jeg hørt;))

      Slet
  2. Super fin! Den kommer du da til at blive glad for, og så ser den ud til at ha' en god størrelse :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den smart og vellykket!

    God weekend :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en smuk shopper bag(:


    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor er den fed! Er helt vild med vimplerne og farvevalget.

    God weekend
    Gitte

    SvarSlet
  6. Den er blevet super fin! Og ikke lige noget man har set før- altså det er bedre at have de smukke ideer og blive bedre og bedre til at udføre dem, end at kunne alt det praktiske men ikke have ideerne! Den er fed! Grå og gul er lækkert sammen!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...