lørdag den 4. august 2012

nyt evighedsprojekt



Det skal man da ha', ikk'?
Det skulle egentlig have været hæklet anderledes, men jeg kunne ikke rigtig forene mig med mønsteret og det blev mere luftigt end jeg egentlig gerne vil have det.
Så det blev ret hurtigt til et klik ind fordi Lutter idyl, hvor Jeanette har en fantastisk billede step-by-step vejledning i at hækle disse lapper og for mig som elsker at hækle stangmasker er det en ren win-win situation, så jeg muligvis også bliver færdig en dag.
Nu glæder jeg mig bare til at hente det karryfarvede garn, som ligger og venter på at blive en del af de forskellige melerede grå nuancer sammen med en marine blå.

10 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal man da det. Det ser virkeligt fint ud, elsker også de lækre lapper. Jeg har gang i HAMA evighedsprojekt, men det blir jeg vist aldrig færdig med, har lige vippet 7 tusind perler på gulvet, pokkers. Ha en skøn weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Yikes det svarervidst til at skulle trevle op uden tårer;)
      Tak og i lige måde.

      Slet
  2. Det er altid godt med et evighedsprojekt:) Når mit tæppe (snart?!) er færdigt, så kaster jeg mig sikkert også over et nyt stort projekt. Det er også et fint net, du har hæklet:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne:)
      Det er nu hyggeligt med evighedsprojekter, selvom jeg inderligt håber på at lune mig under mit tæppe her i den kommende vinter...ambitiøst, ikk?

      Slet
  3. Virkelig fine lapper :-) og et fint netbdu har hæklet dig :) er selv stor fan af evighedsprojekter!

    SvarSlet
  4. Hvis jeg dog bare kunne... ;) God fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på du kan Maja! For lige knap halvandet år siden kunne jeg overhovedet ikke hækle, man kan virkelig lære meget i blogland!

      Slet
  5. Hvor ser det fint ud, jeg er sikker på at den karryfarvede bliver rigtig lækker sammen med de andre farver.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. Det bliver så flot et tæppe i de farver :-) Jeg skal selv i gang med et tæppe i samme mønster, det er dog "kun" til Albertes seng, så håber det kan blive færdig på rimelig tid.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...