torsdag den 9. august 2012

insta week










Jeg er ret begejstret for instagram og det er ret smart med blogging i øjeblikket.
Vi snuppede lige en aller sidste sommerferiedag i sommerhuset i søndags, da min far havde fødselsdag. Der blev igen tændt bål og denne gang lavede vi snobrød.
Jeg har endelig fået hæklet karryfarvede lapper og jeg er elsker bare de farver jeg har valgt.
I går fejrede jeg alle 12-tallerne i læsegruppen med velfortjente bobler - og nok af dem.
Nå ja og så kan jeg kun anbefale Meyers opskrift på flæskestegssandwich og de kan nemt pakkes ind og tages med på en picnic - de lover jo sommer igen i DK har jeg hørt!

2 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud det hele altså!! :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt hyggeligt ud!!! :D og det går da hurtigt fremad, med dit evighedprojekt :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...